You've got the fire, I've got the fight

Hej! Är äntligen feberfri i förkylningen, lagomt till medarbetarsamtalet på jobbet som tur var. Mitt första någonsin, vilket verkligen kändes då jag var skitnervös innan, och den förvirrande bunten med papper och frågor som "när jag blir irriterad beror det oftast på..." och "jag tycker min chef kan bli bättre på..." gjorde det ju inte lättare direkt! Det gick i alla fall bra, för var ju såklart inte lika skrämmande som det kändes innan utan flöt på bra.
 
Eftersom så många tyckte om kimonon jag fick hem igår så letade jag lite snabbt upp några liknande som till skillnad från min fortfarande säljs i alla fall! Tycker dock fortfarande att större delen av de som kommit till svenska butiker är sjukt tråkiga och fantasilösa, men som tur är finns det ju alternativ!
 
       
Länk 1    //    Länk 2    //    Länk 3
 
       
Länk 4    //    Länk 5    //    Länk 6

(Såg nu att bilderna hade lite olika höjd, oh well)
Kimonosen är från Missguided, Boohoo och Nelly. Boohoo har just nu äver fri frakt till EU till imorgon har jag för mig, så det är bara att satsa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den första var jättefin!

2014-04-10 @ 20:51:48
Postat av: Emiliaunique

Snygga!

2014-04-11 @ 15:56:28
URL: http://citygirlsecrets.spotlife.se/
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg!

2014-04-11 @ 16:56:08
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar den gröna :)

2014-04-11 @ 20:52:17
URL: http://wihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0