Purple rain

Hallo! Dagen blev en riktig kaos-dag, kom nästan ingenstanns med plugget och när jag drog till gymmet hann jag med det jag skulle där, men ingen av övningarna jag skulle göra hemma. Hatar dagar då man verkligen inte får klart något alls! Slutade i alla fall med att jag inpulsköpte och hämtade en cykel, så nu har jag ingen ursäkt att inte cykla till gymmet i alla fall! Eller ja, förutom regn/kallt/trött/hungrig/sent och de hundra andra anledningar jag kommer hitta..!
 
Har inte så mycket mer att säga, men är i alla fall klar med två av bilderna från min och kusinens plåtning i helgen! :)
 
   
 

Kommentarer
Postat av: Liss

Sjukt fina bilder! :)

2014-04-16 @ 21:58:09
Postat av: Paulina

Fin blogg! Allt bra? :)

2014-04-17 @ 20:17:32
URL: http://paulinaes.blogg.se
Postat av: Tommy

glad påsk

Svar: Tack detsamma!
ladynina.blogg.se

2014-04-17 @ 21:46:02
URL: http://tomatens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0