I wont stop til' i get to the top

Hej! Hann inte riktigt med att uppdatera igår för blev inkallad på jobb, där jag dessutom fick jobba längre än jag skulle (klagar inte, cash is king!). Så när jag väl kom hem var jag ganska slut, och då hade jag dessutom bestämt mig för att färga håret igen, så när allt var said and done så var klockan runt 11.
 
Blev så himla nöjd med håret, har försökt "färga ner" det till en mer naturligt blond färg förut, men det har inte kunnat ta åt sig färgen tack vare att det är så blekt. Så har varit jätteförsiktig med håret på senare tid och försökt att sätta upp det ibland istället för att platta det varje gång man ska iväg, använt volymspray istället för volymtång och inte lockat det. Det verkar i alla fall ha lönat sig eftersom att det tog åt sig överallt förutom längst ner i topparna, men det syns inte alls. Det blev inte en jättestor skillnad eftersom att jag färgade det till en ljus blond färg, men blev ändå hur nöjd som helst!
 
   
 
Idag tog jag bilen för att möta upp min kusin(♥) ute i Kovland för att bege oss ut i skogen och fota lite. Nu ska jag sitta någon timme och gå igenom alla bilder (veryyy interestingg), bai!
 

Kommentarer
Postat av: Liss

Bild på resultatet? :)

Svar: Resultatet syns inte så väl eftersom att det nästan samma nyans som jag hade innan och jag inte har någon före-bild! :)
ladynina.blogg.se

2014-04-13 @ 17:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0