Let's make a night you won't remember

Hej! Nu börjar pluggveckan, och eftersom jag har min första uppgift i JavaScript idag så tänkte jag gå in och läsa igenom läshänvisningarna vi fått en snabbis. Dog lite när jag då insåg att det inte var våra vanliga 1-2 kapitel som skulle läsas, utan 250 sidor. Den ska dessutom vara inne på söndag, så blir till att låsa in sig från att ha ett socialt liv resten av veckan!

Annars då? Jovars, sitter och drömmer lite om snön och vintern som jag hoppas är på väg. Blir så fint och ljust ute, och man får en grym orsak till att dra på sig mysiga tjocktröjor och ligga i sängen en timme extra på morgonen! Nu ska jag fortsätta med läsningen och vid två blir det några timmars föreläsning. Sedan blir det förhoppningsvis en tripp till Birsta för att införskaffa lite nya möbler!
 
       
       
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så fina bilder

2013-11-11 @ 18:54:17
URL: http://hellbergalexandra.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0