I got lipstick stamps for my passport, make it hard to leave

Hej! Lyckades för en gångs skulle komma upp i tid idag, och vad var belöningen? Jo, har naturligtvis lyckats slå handen i betongväggen/sängramen/hyllan eller liknande under natten och krossat fingrarna hahah. Verkar ju som tur var ha missat Oliver som sov brevid i alla fall!
 
Nu sitter jag och försöker ta mig igenom resterande 200sidor av boken jag måste läsa, super fun! Inte blir det lättare av att jag fortfarande inte kan böja ett av mina fingrar heller. Oh well, ska fortsätta läsa och snart blir det iväg för att träna en stund, pussochkram!
 
     

Kommentarer
Postat av: evelinapolizzi

Jätte fin blogg! :)
kolla gärna min och var med och tävla om att bli dagensblogg! :)

2013-11-12 @ 21:41:35
URL: http://evelinapolizzis.blogg.se/
Postat av: ellia

Gud vilken mysig kopp.
En sådan vill jag ha

2014-04-14 @ 02:26:10
URL: http://www.itsmellslikeemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0