Yes I'm kinda crazy, that's what happends baby

Hej!♥
Jag har varit lite tomt här i några dagar nu, inte så konstigt med tanke på allt som har varit på gång. Har i alla fall gjort min första tenta, svurit över krångliga uppgifter, våldgästat vänner och festat á lá studentliv. Nu sitter jag och försöker få något gjort i pluggandet igen efter några dagars paus, har ju lite att ta igen också eftersom att det blir minisemester på torsdag! Fyra dagars resande, shoppande och fnissande som bara vi kan, längtar!♥
 
Bjuder på en bild på min typiska pluggställning. Mjukiskläder, fötterna på bordet och ett skissblock, då mår man! Älskar att få fria händer med uppgifterna och bara sitta och skissa, komma på olika layouter och långsamt skapa en bild av hur den slutgiltiga webbplatsen kommer se ut. En av de få sakerna jag verkligen älskar med plugget just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0